En väldigt effektiv dag :)

Idag har jag varit ledig (vilket jag är imorgon också). Inge plugg utan bara en massa ledig tid :) Eftersom jag klarade av städningen igår eftermiddag så är även den struken från dagens agenda. Kan det bli bättre?

Efter ett kort träningspass på 30 min framför tv:n så tog jag bussen till Kvarnbergsplan och Huddingehallen. Där slog jag mitt simrekord! 50 längder på 30 min! Gud va duktig jag kände mig...

När jag skulle gå upp ur bassängen så upptäckte jag att mitt höftont hade kommit tillbaka och resulterade i att jag knappt kunde gå. Förstår inte vad det är för fel? Måste kanske gå till farbror doktorn om det inte går över... Har haft ont i höften sedan förra torsdagen (träningsvärk efter en power-walk-runda tror jag och det vägrar gå över).

Efter simningen blev det lite haltande shopping i Huddinge (pga höften). Fyndade ett par skitsnygga lädervantar för 99 kr (halva priset), samt ett par örhängen och silverputs på Guldfynd.

 
1. Mina vantar
2. Så här fint blev mitt öra när örhängena fått sig en liten uppfräschning


På eftermiddagen åkte jag en sväng till IKEA. Det var nog den mest resultatlösa IKEA-svängen jag gjort i hela mitt liv! Två burkar fick jag med mig hem. Den ena skulle jag ha te i men upptäckte till mitt stora förtret att jag skulle köpt en större burk...

  
1. Mycket praktiska burkar
2. Min "te-burk" som rymde typ tre tepåsar!
3. Fodral till min externa hårddisk från Media Markt


Imorgon ska jag träffa Anni för första gången på hundra år känns det som! Det måste vara säkert en månad sedan vi sågs nu...

Avslutar med en bild på bäbis-vovven som jag hittade på min kamera:


Wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0