Hur är det med grammatiken Kitty?

Tidigare idag loggade jag in på Aftonbladet.se och minns att jag reagerade på den lilla puffen för Kittys krönika. "Kungens barn är lite äckliga som oss andra" stod det.

Var in och kikade senare på kvällen och nu har tydligen någon av Aftonbladets redaktörer varit i farten och gett Kitty en lektion i svensk grammatik:



Kan inte låta bli att sura lite.... Är det några månader i "big brother-huset" som krävs för att man ska få jobb på Aftonbladet? Hade någon informerat mig om det lite tidigre så hade jag inte lagt ner tre år på en journalistutbildning... Väljer man den förstnämnda vägen behöver man tydligen inte ens bry sig om att lära sig att skriva korrekt.

Kommentarer
Postat av: lisi

hejsan frissi.. :) jo en reunion är ju alltid nice.. nästa helg? vilket datum är det då? jag vet att gustav åker till vemdalen denna fredag (han har sagt det iaf) men du kanske menade helgen efter den? kram kram

2009-01-25 @ 17:51:05
URL: http://lovelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0