It´s all about the ears :)

Finns inget som livar upp vardagen så mycket som små spontana fester :) Fest på en torsdag innebär dessutom att man kan prova saker som man vanligen inte skulle göra om man gick ut en helg eftersom det då är (enligt min mening) bortkastat att experimentera med sitt utseende. Fredag-lördag-fester innebär helt enkelt säkra kort.

Idag:
Jag har uppsatt, lockat hår. Jag brukar normalt ALDRIG gå ut med annat än utsläppt hår. Jag har ett par örhängen som jag aldrig tidigare haft eftersom de inte passar till en helgoutfit som normalt innebär svart och silver (de är även anledningen till att jag har håret uppsatt).

Klädseln får bli enkel. Svart linne och jeanskjol tror jag. Vill ju inte piffa upp mig för mycket ;-)

Trevlig kväll allihopa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0