Halva veckan avklarad :)

Onsdag är en bra dag. Fast torsdag är en ännu bättre dag. Hela två veckor kvar till Stockholm. Hur ska jag överleva?

AK/Jon borta. Sofie borta. Min umgängeskrets i Ludvika är för tillfället lika med noll. Detta innebär att jag kommer få vara ensam hemma heeeela långa helgen tillsammans med vovvarna medan mamma och pappa är i Leksand och campar och tittar på Björn Skifs.

Ska nog passa på att rensa häcken. Häcken som i "buskar runt huset" alltså. Då blir pappa glad.

I dag skiner solen. Efter jobbet blir det lite after work. Skoj. Dock måste jag åka hem med sista tåget som går redan kl 20. Och jag som brukar klaga på att sista pendeln går tidigt i Sthlm (kl 00.12). Det ska jag sluta med från och med nu.

Bjuder på en till ful webbkamerabild. Ni måste ju få någonting att titta på till detta trista inlägg ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0