Luften gick ur

Fredag i dag = fyra tidningar = stress från början till slut. Nu är klockan 16.00 och jag har jobbat som en tok hela dagen. Känner mig väldigt produktiv och duktig :)

... Men helt plötsligt tog det bara slut! Slut på grejer att göra.. Känns som om luften gick ur hela mig!

Vi var ut och käkade sushi i dag på lunchen. Hur gott som helst! Stora bitar och dessutom billigt. Daniel vräkte i sig mellan 18 och 20 bitar. Jag skojar verkligen inte!

Ser fram emot morgondagen. Då blir det mys och fest med AK, Jon och Anni. Vi tänkte vi skulle satsa på en pubrunda i Ludvika. Vår första i sådana fall. Akropolis, Selmas och Grands lobbybar står på listan så här långt :)
Men först ska jag hem och njuta av fredagkvällen med min familj :)


Dagens arbetsbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0