Min enda vän är hemma :)


Dagens morgonbild på mig

I går var första dagen på över en vecka som jag inte åkte direkt hem efter jobbet (eller tja, i måndags var jag ju kvar i Blge men ändå). Anledning: Min enda vän är hemma igen!

Det låter ganska tragiskt va? Jag har verkligen bara en enda vän i Ludvika för tillfället. Dock världens bästa vän så jag klagar inte :)

Blir kvar i Ludvika till helgen. Skippar Stockholmsplanerna eftersom jag ska dit nästa helg i stället. Har insett att det är ganska skönt att vara här i Ludvika när allt kommer omkring. Stockholm hinner jag tröttna på till hösten :)

Kommentarer
Postat av: lisi

hellu friss.. :) jajamensan, visst kan man få barnbarn på sims, det handlar om att ge det lite tid, är inne på min tredje generation nu.. arbetslösheten har verkligen påverkat mig.. :) häromdagen fick jag tvillingar också.. det var jobbigt(på sims).. hoppas vi ses snart.. kram kram

2009-07-23 @ 19:58:02
URL: http://lovelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0