På tåget...

Anlände precis till Uppsala. Inte långt kvar till Sthlm nu :) Underbart! Tåget är knökfullt men jag fläker ut mig här över ett eget sätespar och har det skönt. Mitt knep: Jag låtsas sova vid varje stopp, då är det ingen som frågar om dom får sitta bredvid mig. Haha, smart va?

Nej, nu ska jag stoppa ner datorn. Har insett att jag är lite av en nörd... Har suttit och stirrat på en dataskärm från kl 8 imorse och det första jag gör när jag går från jobbet är att plocka upp min bärbara.. Suck...

Kommentarer
Postat av: Bill

Jag brukar tänka när jag ser folk sitta över två säten, trots att det är asfullt: "fuck, jag skulle villa hoppsätta mig på sätet så de slutar vara så jävla dryga i framtiden" xD Och sen är jag förvånad över att folk väljer att stå istället för att fråga om man kan flytta på sig :D

2009-09-14 @ 13:39:48
URL: http://billawesome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0