Rätt sida av veckan :)

Snart är det slut på onsdagen. Bara 2,5 timmar tills jag får åka hem. Eller bara och bara, den riktiga ruschen när alla artiklar strömmar in har inte börjat än. Så nu sitter jag här och försöker vara effektiv på något sätt. Lite svårt när man inte har något att göra..

Det är iaf rätt sida av veckan = BRA! Nu börjar nedräkningen inför helgen. Inte för att det händer något speciellt i helgen, nej det jag ser fram emot är att få sova! Det tar på krafterna att gå upp kl 5 varje morgon. Har en teori om att det inte spelar någon roll hur många timmar man sover, går man upp tidigt så blir man automatiskt trött.

Regnet öser ner utanför fönstret. En sådan här dag är jag glad att jag redigerar och slipper gå utanför dörren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0