Regn, regn, regn

Jag tyckte så oerhört synd om de stackars jordgubbsförsäljarna som satt och huttrade bakom litervis med röda bär när jag gick till jobbet i morse. Jag tackade min lyckliga stjärna att jag inte behöver jobba utomhus en regnig dag som denna. Någon däruppe hörde mig visst och beslöt sig för att jävlas lite. När jag kom fram till redaktionen så hade dörren nämligen gått i baklås och securitas var tillkallad. Det blev en halvtimme ute i regnet för mig också...

Nu har jag ont i halsen. Hoppas hoppas hoppas att jag inte blir sjuk! Har inte tid med sådant!

Hemma ser det ut som en svinstia. Det bästa är att jag jobbar och båda bröderna är lediga. Gissa vilka som kommer att få städa så att det är rent och fint när mamma och pappa kommer hem imorgon? ;-) (Egentligen inte mer än rätt med tanke på vilka som har skitat ner!)

Hittade en webcamera :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0