Tisdag

Av någon anledning har jag alltid avskytt tisdagar. Tror till och med att jag avskyr dem så mycket att jag nu riskerar att upprepa ett tidigare inlägg från en frustrerande tisdag då jag skrev i princip samma sak. Därför nöjer jag mig med att skriva att jag inte gillar tisdagar. Punkt.

Det är lika kallt i dag som det var i går. Trots att jag klätt på mig ordentligt i dag så letar sig kylan innanför både jacka och jeans. Har hittat ett element vid min arbetsplats. Ett sådant där flyttbart som jag har ställt precis vid fötterna så att värme strömmar upp mot ansiktet. Av någon konstig anledning fryser jag ändå...

Det skulle inte sitta dumt med en latte. En latte macciatio med lättmjölk. Sådär lagom varm och lagom stark, med perfekt mjölkvitt skumm som bara Waynes vid centralstationen kan göra den. Sådana finesser finns dessvärre inte i Borlänge.

Jag är hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0