Främmande från Falun :)

I går fick jag storfrämmande av Elin. Väldigt trevligt :) Vi drack kaffe/cola, ruinerade Hötorgshallen på torkad majs, käkade sallad och var på bio  på Saga. Vi såg Änglar och demoner vilket var en ganska bra film. Fast jag skulle å andra sidan kunna se vilken skitfilm som helst så länge det är på Saga :) 

Efter att jag dumpat henne på stan kl 13 idag åkte jag till Huddingehallen och simmade en vända. Nu ska jag käka lunch och sedan åka iväg till Stadion. Det är nämligen akro/gympaavslutning ikväll vilket innebär SHOW. Tror jag ska göra mitt repnummer så att jag får lite träning inför festivalen i Ludvika nästnästa helg :)


Sallad på "Cafe Avenyn"


Saga är Stockholms överlägset bästa biograf. Verkligen äkta biokänsla! De har till och med ett sådant där fint draperi som finns i anslaget tll Roy Anderssons "En kärlekshistoria".


Kommentarer
Postat av: David

Japp Saga är bäst i Stockholm. Även Salong 2 är fin, fast på ett mer modernt vis.

Annars tycker jag du ska ta dig till Täljes nya biograf. Riktigt trevlig!

2009-06-10 @ 02:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0