Idag gäller det!

I dag. Lördag 13 juni. Cirkusen firar 25 år med tre jubileumsföreställningar, den första idag kl 19. Nerverna börjar göra sig påminda. Men med tanke på att jag inte har uppträtt på ca fyra år så har jag en anledning att få vara nervös. Eller hur?

Träffade Frankie (NLT:s nyhetschef) igår och han önskade lycka till. Skulle inte förvåna mig om de skickar dit en fotograf som bestämmer sig för att ta en mindre smickrande bild på mig och smäller upp den på ettan. Vore verkligen grädden på moset - om jag gör bort mig det vill säga ;-)

... Först fika och hotellbokning med AK :)

Kommentarer
Postat av: David Hammarberg

HEj lycka till frida! hoppas allt går kanon och du är ju bäst så visa vart skåpet ska stå n bara

zooom zooom zooom zooom! mitt hjärta slår också nu!

2009-06-13 @ 14:49:01
Postat av: Johan

Jorå, det såg ut att gå bra :)

http://hem.bredband.net/imitjdesajn/Webgallerier/cirkus/index.html

bild 9717 och frammåt ^^

2009-06-14 @ 16:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0