Mer död än levande!

Snacka om att jag är trött! Avslutning på akron/gympan i går som sagt. Efteråt drog vi till Björn och fikade (japp, jag valde fikagänget framför ölgänget. haha!) Det blev sent. Riktigt sent. Kom hem 01.45. Sov till kl 05.00 då jag gick upp och masade mig i väg till jobbet.

Egentligen hade jag planerat att gå på sommarfesten som anordnades på jobbet ikväll men jag orkade verkligen inte. Så nu sitterjag här i min ensamhet. Ska käka tacos och se på Talang :) Underbara fredagkväll!!

I morgon är det nationaldagen :) Då blir det fotbollstittande och karaokesjungande. Ska bli hur kul som helst :)


Jag på uppvisningen


Jag och Anna


Snyggingarna Anthony och Ola :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0