Cocktailparty



Hade en jätterolig lördagkväll bland alla paraplydrinkar och tiaror :) Mera sånt! Temafester är oftast mycket roligare än vanliga fester.

Vi började på Bamboo city, jag, Johan och David. Där fick vi vänta i evigheter på ett bord vilket var ganska irriterande. Sedan upprepades samma gamla vanliga historia: Jag köar till den mongoliska buffén medan mitt sällskap äter den asiatiska vilket resulterar i att de har ätit färdigt när jag får min mat. Men det gjorde ingenting :)

  

Johan avlägsnade sig och jag och David högg in på fruktbuffén. Mmmm... :) När vi ätit klart finkammade vi Hemköp på jakt efter grenadine - utan resultat! Så David fick göra San Franciscos utan...

Kl 9 mötte vi Anni vid Tekniska högskolan och knallade hem till Lovisa där partyt tog fart. Mycket vin och en hel del drinkar slank ner innan vi gick hem vid halv 3 (tror jag).

  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0