En av de stackars fem?

Är jag en av dem? En av de fem som kuggade på tentan! Alltså mardrömstentan som jag spydde galla över här i bloggen förr förra veckan...

Vår lärare kom med lugnande besked på kurswebben idag, vilket jag inte blev ett dugg lugnare av. Inte kan väl jag? Jag som fick 97 av 100 på förra salstentan!? Jag är inte typen som kuggar på tentor, så är det bara...

Men ändå kan jag inte låta bli att vara nervös... Godkänt var 12 poäng och av dem som kuggade ska tydligen fyra ha haft 9 poäng och en bara tre. Nog måste jag väl ha fått mer än 9 poäng? Andas Frida, andas...

Ledig imorgon. Ska passa på att städa och plugga lite. På kvällen blir det träning samt den fruktade mattrullningen som pågår fram till kl 24.00. Gud va jag gruvar mig... Men det kan nog vara värt det för fyra extra träningstillfällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0