Fotboll = toalettbesök

Kom precis hem från fotbollen. Det var roligt idag. Jag gjorde FYRA mål. Det ni, kan ni tänka er det? ;-)

Det värsta med fotboll är att man dricker så mycket vatten. Efter två timmars spel blir man nämligen ganska törstig. Hemfärden brukar därmed bli en riktig pärs!

* Jag kissar det sista jag gör innan jag går därifrån.
* Vid centralen brukar det bli kris vilket innebär att jag måste betala 10 spänn för att kissa en gång till (kom igen liksom! Det är inte långt från Fridhemsplan till centralstationen).
* Kliver på pendeln hem. Väl framme (en sisådär en kvart senare) är jag återigen så kissnödig att jag måste gå på toa i skolan.
* Därefter promenerar jag de 10 minuterna hem till mig. När jag är framme kissar jag en gång till.

Låter jobbigt va? haha!

Nej, nu ska jag slänga mig i duschen. Sedan ska jag käka tacos med kycklingfärs och dricka cider innan det bär av till Södertälje. Ska bli jättekul!

kram på er allihopa. Hoppas ni får en trevlig kväll :)

Bjuder på en gammal cirkusbild idag. Akrobatik i Washington. Jag till vänster. Kines till höger :)

Kommentarer
Postat av: pontus

Hej. Jag halkade in på din blogg och ser nu att du går på jmm, vad tycker du om utbildningen och hur är stämningen/folket? Jag har funderat lite på att gå där men en spontan känsla säger att Flemingsberg inte känns superfräscht. Eller? Övertyga mig!!



[email protected]



tack på förhand!

2009-03-08 @ 01:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0