Jobb och fredagsmys

Det var segt att komma ur sängen idag med anledning av att jag somnade rätt sent igår. Men jag chockade kroppen med lite yoga, kaffe och en dusch och jag blev genast mycket piggare :)

Jobb 8-17. Riktigt kul var det. Tiden bara flyger iväg. Dock befarar jag att jag kommer få musarm om jag väljer att jobba heltid som redigerare någon gång i framtiden ;-)

I kväll väntar fredagsmys med mig själv och tv:n. Ska knåpa ihop en sallad med kyckling, oliver, majs, avokado, kikärtor, tomat, isbergssallad, och marinerade vitlöksklyftor som jag ska avnjuta till Let´s dance.

För övrigt ser jag fram emot Katinkas inflyttningsfest imorgon. Fullt ös medvetslös (som det heter på fjortisspråk. haha!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0