Kom igen nu Leksand!

I dag är det en väldigt viktig match. Eller jag menar en VÄÄÄÄLDIGT viktig match. Det är nämligen Leksand mot Södertälje. Frida mot David och Johan. Dalarna mot... tja, vilket landskap ligger Södertälje i nu igen?

Svik mig inte nu för då kommer jag bli mobbad resten av livet!

Annars då.. Har jobbat idag. Alltid lika kul med lite kreativitet som resulterar i lite välbehövliga pengar. Fick faktiskt hjälpa en annan tjej idag. Kände mig väldigt duktig :)

Nu är det bakpotatis och popcorn som gäller. Det blir ett väldigt uttömmande inlägg det här känner jag... haha!

Imorgon kommer min lilla pärla Anna-Karin på besök. Som jag har längtat! 

Göteborg sommaren 2008

Kommentarer
Postat av: Johan

hahaha ingen geografikoll?

sörmland såklart :D

så skönt med vinst, nu vet vi att leksand inte kommer gå upp!

2009-03-14 @ 03:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0