Mysteriet tätnar

Jag vill flytta! Vågar knappt gå ut längre... Åtminstone inte på kvällarna..

När jag kliver ut ur hissen imorse så ser jag en lapp på anslagstavlan. Det är ett brev (ca en A4-sida) med rubriken "Jag diggar dig"
Minns inte exakt vad det stod men något i stil med:
 "Du är snyggast i världen. Du är den som alla vill ha. Har jag någon chans? Jag vet inte om jag vågar prata med dig."
"Solblekt hår och bruna ögon" (killen vet inte ens vad jag har för ögonfärg!)
"Jag diggar dig, hej hej"

Dessutom hade varenda "i" ett litet hjärta över sig istället för en prick! Precis som på lappen som satt på boken jag fick.

När David kommer förbi runt 18 har han sett en annan lapp. Följer med honom ner och då är brevet borta och ersatt med denna lapp:



Vad ska jag göra? Vet inte om jag vill bo kvar här längre. Tror jag ska ringa till husvärden imorgon...

Kommentarer
Postat av: Bill Awesome

Är du säker på att det är en kille, det är extremt 'inte manlig' handstil :O

2009-03-24 @ 09:11:34
URL: http://billawesome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0