Plugg och hockey

Idag vaknade jag upp till ett soligt Stockholm. Såg verkligen fram emot att snöra på mig springskorna och bege mig ut men dessvärre blåste det så pass mycket att jag höll på att flyga iväg.

Dagen är vikt åt plugg. Ska försöka skriva klart hemtentan så är jag av med den. Bara en fråga kvar. Sedan väntar c-uppsatsen. Håller som bäst på att försöka få tag på litteratur vilket inte är det lättaste. De böcker jag vill ha finns varken på skolbiblioteket eller statsbiblioteket.

På eftermiddagen kommer lillebror och då blir det fika och sedan hockey på Hovet. Har sett fram emot det jättemycket! Får se om jag vågar ha min Leksands-halsduk eller inte. Eftersom vi har platser nära AIK-klacken så kanske det är dumt att ta några risker ;-)

Hoppas verkligen att Leksand vinner idag. Annars är det inte bra... inte bra alls :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0