Pokerparty :)

Det känns fortfarande inte bra här hemma... Hjärtat klappar lite extra varje gång jag öppnar dörren. Tack och lov så har det inte hänt något mer tok sedan igår..

Ikväll ska jag hem till Katinka och spela poker är det tänkt. Ska bli jättekul! Vi skulle egentligen vara hos Mikaela först men det blev ändrat. Lite synd kan jag tycka eftersom det är obehagligt att ta sig hem från Södertälje mitt i natten. Bussen stannar ute vid stora vägen vilket innebär ca 10 min promenad hem i mörkret alldeles ensam. Iof kan jag åka vidare till Huddinge och byta till "min" buss där men det känns som om det tar alldeles för mycket onödig tid och ork...

Åh jag har egentligen mest lust att vara hemma ikväll om jag ska vara helt ärlig. Men det känns ju tråkigt. Önskar att förra helgen var denna helg istället (eller hur man ska säga). Då ville jag så förtvivlat gärna ha lite sällskap men denna helg vill jag helst vara hemma... konstigt det där...

Jaja, jag får se hur jag gör...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0