En orm på köksgolvet!

Gårdagen spenderades i sängen (sov ruset av mig sedan fredagkvällen vilket innebar utebliven fotbollsträning) och i Barkarby hos Eric där vi grillade och hade det trevligt. Hade han inte envisats att plåga stackars ormrädda jag med massa läskiga ormfilmer så hade det varit ännu trevligare :)

Jag har en enda riktigt fobi här i världen och det är ormar. Nu är det så att Eric råkar ha en orm och ingen liten orm heller. Nej, ni vet en sådan där stor tjock 5-metersorm med sicksack-ränder!!! Så länge jag slipper se och vet exakt var den befinner sig så är jag glad. I går hade den krypit under klyskåpet där den låg hela kvällen till min stora belåtenhet.

När jag vaknade på morgonen och gick in i köket så hade jag helt glömt bort den jäkla ormen. Jag sträckte mig efter handtaget till kylskåpet och var samtidigt vääääldigt nära att trampa på den jäkla trädstocken till orm som under natten besämt sig för att kräla fram och skrämma mig! Fy faaaaaaan säger jag bara!!!!! Hjärtattack gånger hundra!

I alla fall... i dag har jag jobbat 10-19 så jag kom precis hem. Dagen gick faktiskt väldigt fort :) Nu ska jag krypa ner i min sköna, ormfria säng med en stor skål popcorn och se på film :) Underbart!

I morgon blir det en sväng till Grönan med Anni om vädret tillåter... Hoppas! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0