Fredag i morgon!

Jag älskar verkligen fredagar! Helt klart bästa dagen på hela veckan :) Denna fredag innebär jobb 8-17 och därefter bär det av till Kista och Daniels 30-årsfest. Kan nog bli hur kul som helst tror jag... Får se om jag hinner med ett besök på Emmas inflyttningsfest också. Så typiskt att allting ska krocka!

Lördagen blir förmodligen lugn eftersom jag ska jobba 10-19 på söndag. Men jag börjar som sagt inte förän kl 10 och det är ju inte snortidigt ;-) Kanske kanske blir lite party även då. Men bara lite.. Vill ju inte missköta mitt jobb ;-)

Förövrigt så längtar jag till 6 juni! Min sista helg i Sthlm innan det bär av till Ludvika för sommaren... Har planer på att arrangera en liten picknick följt av karaoke. Vad tror ni om det? Det var ju så himla roligt sist :)

Karaoke vid Odenplan 3 maj 2009.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0