Jag spyr på dig!

Usch, du dumma uppsats! Skönt att vara klar med dig! Är så trött på dig att jag spyr!

Gunnar hade lite småändringar som han ville att jag skulle göra men det tog inte mer än en halvtimme. Tack och lov! Så nu är jag FÄRDIG! För ett tag i alla fall... Vi har ju det hemska seminariet kvar + bearbetning efteråt. I det stora hela verkade han nöjd med mig i alla fall vilket kändes skönt :)

Det är mulet ute i dag. Typiskt. Nu när jag fick ledigt liksom. Kunde inte gårdagens sol tittat fram i dag i stället och inte i går då jag var inne och städade hela dagen... som sagt, typiskt!

Satte på mig min nya favorittröja för att muntra upp mig (hallå, det är ju måndag liksom!). Den är helt underbar! Jag älskar färgen! Tyvärr syns just färgen inte speciellt bra på bilden nedan men whatever... ;-) Den är grön om ni undrar!


Kommentarer
Postat av: Bill

Snygg tröja iaf! Och grattis till att du är klar med uppsatsen :D

2009-05-19 @ 13:28:18
URL: http://billawesome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0