Kanske ska öppna gatukök ;-)

Mina framtida barn hade varit stolta över mig idag. För första gången blev mitt mos inte för salt, inte för slemmigt och inte för rinnande. Jag lär mig :)

Det blev verkligen en riktigt "barn-lunch" idag: Potatismos och (quorn)korv. Min käre vän Anni har invigt mig i veggo-korvarnas värld vilket jag är väldigt tacksam för. Jag har inte ätit korv på över 6 år (sedan jag läste hur mycket fett och inälvor det innehåller) och jag har saknat det!

Jag funderar faktiskt allvarligt på att låta mina barn bli vegetarianer. Eller åtminstone lite halvt... En sak är då säker: jag kommer ALDRIG att laga "riktig" korv till dem.

Nej, nu ska jag sätta igång med pluggandet. Har städat hela lägenheten och ska försöka hålla den städad till på lördag då mamma och Ulla kommer.

Imorgon ska jag jobba. På tidningen :) Längtar!!! Dock känns det lite trist att missa träningen ännu en gång. Har inte varit där på evigheter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0