Söndag

Då var det slut på denna helg då. Den har varit lång och framför allt rolig! :) Gårdagen ägnade jag åt två timmar fotboll och därefter lite vinpimplande med Anni och hennes jobbarkompis Matilda. Kvällen avslutades på Kellys för min del medan de båda andra drog vidare till Berns vid halv 2-tiden. Jag var tråkig och bangade. Det får bli en annan gång...

Idag hade jag tänkt gå till kyrkan med Anni och hennes bror Per men vid närmare eftertanke måste jag nog banga det också eftersom klockan snart är ett och jag nyss har vaknat...

Nu ser jag fram emot nästa helg då mamma och gudmor Ulla kommer på besök :) Men först ska jag överleva ännu en vecka som för tillfället ser ut såhär:

Måndag: Deadline får råmanus till uppsats, tvätt-tid och städdag
Tisdag: Fika med Anna i Tälje, handledning med Gunnar, Fotbollsmatch
Onsdag: LEDIG och ingenting inplanerat! Skönt :)
Torsdag: Jobb 9-19, akroträning
Fredag: Jobb 8-17, kanske händer något skoj på kvällen om jag har tur :)

Jag, Anni och Matilda på Kellys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0