Tiden går men jag står still?

I går när jag satt och målade naglarna så upptäckte jag någonting intressant. Mina silverringar hade blivit bronsfärgade!

Inte undra på egentligen. Den till höger (långfingret) har jag haft på samma ställe sedan jag var 13 år och den andra har suttit där sedan jag var 12. Jag tar aldrig av mig dem. De är lika naturliga för mig som tänderna i munnen. De sitter där de sitter utan att man reflekterar närmare över dem.

Låter det inte sjukt?! Jag har haft samma ringar på fingrarna i över 10 år! Borde inte mina händer ha vuxit sedan jag var 12 år? Hur kan ringarna fortfarande passa?

Det har jag aldrig tänkt på förän nu...

I alla fall. Jag vred av dem med hjälp av lite tvål och vatten och doppade dem i lite silverputs. Nu blänker mina händer igen. Både av silverringar och nagellack :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0