Ett stapplande steg i rätt riktning...

I dag var dagen då jag insåg att det är ohållbart i längden att gå och lägga sig 20.30 varje vardagkväll. Åtminstone om man har ambitionerna att samtidigt ha ett socialt liv, vilket jag som ung 23-årig kvinna i mina bästa år förväntas att ha. Vi säger det i alla fall...

Därför beslutade jag mig för att gå på Tims spelning i kväll, trots att halsont och kronisk trötthet. Det var tungt men väldigt trevligt och SOCIALT när jag väl kom dit :) Förstår inte hur jag ska orka upp i morgon bara. Duktig som jag var så drack jag bara vatten och lightcola som jag kommit fram till är riktigt gott (i måttlig mängd).

Nej, nu borde jag krypa ner i sängen för klockan är 23.25 (huah!) och jag ska upp om cirka sex timmar. Fast sex timmar är faktiskt ganska godkänt tycker jag...

Kommentarer
Postat av: Bill

Socialt liv... Det är det man har internet till så man kan ha det utan att träffa människor ;D Fast cereal, jag hade tänkt gå men jag orkade helt enkelt inte när det väl var dags. Det var för lång tid mellan jobbet och spelningen, och jag visste inte hur sent de skulle spela :( Hoppas det var bra och att Tim vad lycklig ändå :)

2009-11-12 @ 07:57:22
URL: http://billawesome.blogspot.com
Postat av: Tobias

Du är så gangsta'! :)

2009-11-12 @ 14:00:58
URL: http://horseheadedfleshwizard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0