Slut på noja och ångest :)

De senaste dagarna har jag matats full med mindre munter information om svininfluensan och dess offer. Blir lätt lite too mutch när man lusläser fyra tidningar om dagen + tar del av minst två nyhetssändingar.

Resultatet har mycket riktigt blivit en nojig, orolig Frida som skriker i takt med resten av befolkningen efter det där jädra omdebatterade vaccinet.

På väg hem från Expressen ser jag en stor samling människor i huset bredvid mitt (där vårdscentralen är belägen). Nyfiken som jag är går jag in och upptäcket att jag har hamnat mitt i en vaccinkö! Varför inte? tänker jag...

Så nu har jag ett fint plåster på armen, lite extra kvicksilver i kroppen och ett stort leende på läpparna ;-) Men med min otur blir jag väl sjuk till helgen då jag får besök... Borde kanske ha väntat till nästa vecka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0