Trollet gör skäl för namnet

I morgon är det fredag. I morgon kommer pappa och hämtar mig efter "jobbet". Därefter ska vi plocka upp lillebror i Uppsala och sedan bär det av till Ludvika. I morgon får jag träffa mamma, Erik och vovvarna.
I morgon!

Ska bli så underbart att komma "hem". Det enda som grumlar bägaren en aning är att AK inte är hemma. Det var länge sedan vi sågs nu men hon har lovat att komma hit och hälsa på snart, något som jag inte tänker låta henne glömma :)

På tal om vovvarna... Jag hittade gamla kort på Trollet i går som jag inte kunde sluta skratta åt. Det här var innan vi fattade att man är tvungen att klippa pudlar. Något som vi heller inte förstod var att man även måste plocka hår ur öronen med pincett om det inte ska bildas en djungel i hörselgången på dom små liven... Stackars Trollet. Hon var verkligen vanvårdad ett tag där i början hos oss...

Kolla in hunden liksom!!!



Stackars älskling...


Hittade även det allra första kortet på mig och Trollet. Här var varken hon eller jag särskilt gamla.


Vi i dag. Låt oss säga att vi åldras med värdighet ;-) Snyggare med åren (eller vad det nu heter! haha!)




Lilla Wilma då? Nästa inlägg blir till dig, jag lovar! Eller nästa som jag skriver från denna dator där alla bilder ligger :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0