Underbar helg!

Har haft en underbart skön helg här i lilla Ludvika. Konstaterade att jag inte har festat på tre veckor nu och jag saknar det inte. Inte ett dugg! Faktum är att veckan utökas med en dag när man inte partajar, nämligen söndag som annars brukar spenderas i sängen illamåendes. Eller tja, kanske inte fullt så illa men ni fattar...

I går hade vi film- och Robinsonkväll här hemma. Mamma hade lagat värsta middagen med förrätt, varmrätt och efterrätt. Supergott! Fick äntligen chansen att se "Dagboken" som jag har hört så mycket bra om. Och ja, den var ganska bra faktiskt. Dessvärre fick den mig lite kärlekstörstande så jag hade problem med att somna i gårkväll. Tur att jag hade Trollet att krama :)

Nu har vi precis ätit middag och jag ska ner på stan och fika med AK innan det bär av hem till Estocolmo och ännu en lång arbetsvecka. Denna vecka har jag dock lovat mig själv att försöka vara lite mer social. Efter "jobbet" ska jag:

Måndag: Tja, ingenting då...
Tisdag: Gå på gympaträningen
Onsdag: Standup i Södertälje
Torsdag: Gå på akroträningen! JAG SKA!
Fredag: Vila kanske...?
Lördag: Karaoke? Hoppas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0