Cirkusbesök och träningsframgångar

Det blev lite ändrade planer i dag. Till det bättre såklart :) Efter att ha storstädat hela min lilla lilla etta till tonerna från bla Abba och Brittan åkte jag till Täby galoppbana för att hälsa på min cirkuskompis David som jag inte sett på säkert 1½ år! Han gör lite inhopp för cirkus Wictoria denna vecka innan han åker vidare till Danmark.

Umgicks i ca en timme och sedan stannade jag kvar och kollade lite på showen. David är så grymt duktig och jag är faktiskt lite stolt över att känna honom :) Bättre trapetsartist får man leta efter...

Dagen avslutades med akroträning vid stadion. Vet ni vad? Jag lyckades bryta upp i handstående fyra gånger!!!!! Måste vara tack vare mina nya armmuskler som dykt upp efter otaliga timmar på gymmet ;-)

Efteråt blev det bastu och fika så klockan blev ganska mycket innan jag väl kom hem (00.20) Nu ska jag käka en macka och titta lite på tv innan det är dags för sängen :)

David på Wictoria förra säsongen då han jobbade där

Kommentarer
Postat av: David Hammarberg

Tack för besöket Frida och tack för allt fint skrivet om mig!

Jag är så stolt över dig ska du veta. Det är du somvarit i Monte carlo, kina och de stora scenerna glöm aldrig det! =)

2009-10-09 @ 00:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0