En intensiv måndag

I dag har det varit full rulle hela dagen. Upptäckte precis att klockan snart är 21.00 (!) vilket innebär att jag har suttit framför datorn och pluggat sedan jag kom hem kl 17.

Anlände till Sthlm 11.30. Efter en fikastund med kaffe och DN på Waynes vid centralen (dom har godast kaffet i hela stan enlig mig) åkte jag till Odenplan där jag och Fredrik gjorde en intervju med en tjej som hette Frida. Det gick ganska bra även om ljudet dränktes i vind och barnskrik.

Åkte hem till Fredrik en sväng. Fick träffa hans underbara lilla son :) Hur söt som helst! Dom ska vara glada att jag inte snodde med honom när jag gick ;-)

Veckan fortsätter i samma tempo med skola hela dagen lång i morgon. Första deadline på torsdag... Får se om jag hinner åka och träna lite gympa också...

Bild från lördagens förfest. En helt underbart rolig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0