En ledig dag :)

I dag är jag ledig. Bara för att jag och Fredrik är så duktiga :) Satt i skolan till 18.30 i går och kämpade med exarbetet och nu är vi redo för seminarium på måndag. Hoppas vi inte får alltför mycket negativ kritik för om inte så är vi nästan färdiga... Jag har så svårt att förstå att det här kan vara det sista jag gör i skolan för alltid! Dock tror jag inte att jag har pluggat färdigt riktigt än. Det blir nog någon mer strökurs om jag känner mig själv rätt. Det är så underbart kul att plugga! :)

Har exempelvis sökt stadsvetenskap och kriminologi till våren. Som reservplan i fall jag inte skulle få något jobb (vilket säkert kan bli svårt). Dessutom är det ganska svårt att planera något eftersom jag förmodligen kommer behöver lägga mig på operationsbordet igen i mitten av januari...

Knät ja... Det fungerar faktiskt som ett knä numera :) Lite småstelt och lite sladdrigt men ändå ganska hyfsat. Märker att jag kan böja mer ju mer jag stretchar, även om det gör lite småont. Jag har aldrig riktigt trott på det där med att sluta tänja när det gör ont. Och det gäller alla muskler :)

I dag har jag hunnit med sovmorgon och ett besök på gymmet (stavas det förresten med ett eller två "m"?) Nu ska jag tömma kaffekoppen och sätta i gång med städningen. I kväll blir det akro som vanligt...

Ha en fin dag allihopa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0