Ineffektivitet får mig att må dåligt!

Så här ligger det till: I går lämnade jag och Fredrik in slutversionen av vårt examensarbete vilket innebär LEDIGT fram till fredag. De flesta skulle ta tillfället i akt och dega ner sig i soffan med en påse chips och inte göra ett skit utan några som helst samvetskval, alternativt göra en massa roliga saker med folk som är lika uttråkade som en själv.

Jag är definitivt en alternativtvå-människa. Till saken hör dock att alla jag känner antingen jobbar eller pluggar på dagarna = en rastlös Frida som näst intill klättrar på väggarna (eller springer sönder knän på gym). Jag har alltid haft oerhört svårt för att slappna av. Att göra ingenting skulle nog göra mig gott men saken är den att när jag gör ingenting mår jag så oerhört dåligt. Ineffektivitet är någonting som inte existerar i min agenda...

Så vad ska vi hitta på i dag då? Den enda oplanerade dagen av min lediga vecka. Som tur är har merparten av dagen faktiskt redan passerat eftersom jag lyckades sova till kl 10 och därefter spenderade 1,5 timme på gymmet. Kanske ska ta en sväng till skolan och titta på mina klasskamrateras exarbeten innan kvällens träning?

Ja, det ska jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0