Livet är.. bra

Dagarna rullar på och jag känner mig lite som en flodhäst i ett ekorhjul. Med den metaforen menar jag att jag inte riktigt hinner med... Var tar all tid vägen?

Dagarna spenderas i skolan. Kvällarna på träningen eller hemma framför tv:n. På helgerna skakar jag rumpa på någon av Stockholms alla nattklubbar, alternativt pimplar vin på en sunkig bar tillsammans med mina underbara vänner. Är det meningen att det ska vara så här?

För tillfället flyter allting på rätt skapligt (flyter flodhästar?) Väntar bara på den där motgången som alltid kommer när allting känns sådär... ja, bra.

I helgen ska jag dock bryta mitt helgmönster i alla fall i viss mån. Det blir en liten utflykt till Sofie i Örebro. Ska bli så himla kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0