Omkullkastade planer

Klockan 07.00 ringde alarmet på mobilen och jag ville inte alls vakna då jag bara sovit fem timmar, men eftersom jag skulle in till stan och träffa Anni så masade jag mig upp ur sängen och i väg till gymmet.

När jag kommer hem har jag fått ett sms av Anni som inte kan ses eftersom hon är sjuk. Stackarn!

Första reaktionen: Nu kunde jag ju sovit ett par timmar till.
Andra reaktionen: Men nu har jag ju en helt ledig dag att spendera precis som jag vill vilket inte innebär att sova bort den :)

Så vad ska vi hitta på i dag då? Tror det får bli en sväng in till stan dels för att bunkra upp ett lager med torkad frukt från Hötorget och dels för att leta efter en utstyrsel till i morgon då jag ska på Annas inflyttningsfest med djungeltema. Någon som har någon idé om vad man kan klä ut sig till?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0