Ännu en effektiv dag

I morse var jag hos sjukgymnasten för första gången. En jättetrevlig tjej/kvinna vid namn Cristel. Det allra bästa var dock att jag fick ett frikort så nu kan jag besöka sjukhus och sjukgymnaster hur mycket jag vill under ett år - gratis! Det tackar vi för (även om jag hoppas att jag slipper uppsöka sjukhus för ett tag framöver nu).

Cristel frågade vad jag hade för mål med min träning. Jag hade ingen aning mer än att jag vill bli lika bra som jag var innan. Hon frågade om vi inte skulle sätta upp som mål att slippa operera korsbandet. Det tyckte jag lät himla bra. Ingen skulle bli gladare än jag om jag slapp! Så nu är det stenhård knäträning som gäller!

Träffade Fredrik i skolan 11.30 och vi bekantade oss med filmkameran som vi ska använda på torsdag när vi ska filma elevdebatt med gymnasieungdomar. Vi skrev även ihop delrapporten som ska vara inne först nästa tisdag. Gud va vi är duktiga! Eller ja, Fredrik är duktig. Han skrev allt medan jag gjorde en skitful innehållskarta i flash och en preliminär index-sida till arbetet. Det är skönt att jobba med Fredrik för vi är så lika. Han är så effektiv att jag nästan framstår som ineffektiv. Känner inte riktigt igen mig själv.. Bra eller dåligt?

En hälsning till min borrande granne som gör mig tokig!!!


Kommentarer
Postat av: Tobias

Två fingrar, till och med. Då är det allvar!

2009-09-18 @ 15:02:16
URL: http://horseheadedfleshwizard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0