Äntligen fredag!

Ledsen för den usla uppdateringen men det har varit skola för hela slanten de senaste dagarna. I går var jag och Fredrik i Gustavsberg där var besökte "Hamnen" som är en mottagning för barn och ungdomar där psykisk ohälsa behandlas i ett tidigt stadium. Passade även på att fota massor till radioreportaget/bildspelet som den lilla utflykten är tänkt att resultera i. Vädret var på vår sida vilket resulterade i en del fina bilder (nåja, iaf finare än om det hade regnat).




Oerhört fint är det i Värmdö



Efter redigering i skolan följt av ett snabbt besök på gymmet åkte jag till akroträningen där jag såklart lyckades vrida till mitt knä rätt rejält! Tänker inte ens gå in på vad jag försökte att göra för då kan jag lika gärna stämpla "idiot" i pannan på mig själv! Så jäkla onödigt och riktigt rädd blev jag. Knät liksom hoppade åt sidan och hoppade tillbaka. Det kändes lite som om smalbenet lossnade från låret. Jätteläskigt! Blev mest chockad tror jag men nu är knät stelt igen :( Så typiskt... FAN!

Jaja, det positiva är att det är fredag. I kväll ska jag på höstfest i Älvsjö och det kan nog bli riktigt roligt :) I morgon är det klassfest hos Johanna vilket säkert också blir jättekul! Om jag orkar dit det vill säga ;)


Kommentarer
Postat av: lisa

hejsan jag vet inte vilket hus du bor i? jag fick lägenheten genom sssb så det blir på röntgenvägen 1.. :) hoppas det blir bra, vart lite stressigt idag med att skriva avtal å allt det.. hann inte ens kolla in lägenheten innan, men men. har ju bott med sssb innan så det funkar nog nu med.. :)hoppas du får en fin helg.. kram kram

2009-09-25 @ 16:01:28
URL: http://lovelis.blogg.se/
Postat av: lisa

hej.. :) vilken våning bor du på?.. :) vi kommer att bo på 14de.. kram kram

2009-09-25 @ 17:48:10
URL: http://lovelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0