Det är så lätt att glömma

I dag har jag varit duktig trots att jag börjar få lite smått panik över att jag spenderat hela dagen inomhus när solen skiner ute. Egentligen borde man ta tillvara de få soliga dagar som återstår...

Så vad har jag gjort i stället då? Jo jag har tvättat (tre maskiner) och städat hela lägenheten. Känner mig riktigt duktig och det är helt underbart att ha det rent och fint här hemma igen.

Hann även med en liten utflykt till gymmet. Jag älskar verkligen det faktum att jag har ett gym inom 2-3 min promenadavstånd! Så nu kommer jag nog aldrig vilja flytta härifrån. Dock tog jag i lite för mycket tror jag (som vanligt). Cyklade i en timme på motionscykeln vilket kändes jättebra ända tills jag var färdig och skulle kliva av...

Det är så lätt att glömma att jag har ett trasigt knä när det inte gör det minsta ont att träna! Det är efteråt man får betala för sin dumdristighet. Fan, jag måste börja ta det lite lugnare om mitt knä ska läka ihop!

Nej, nu ska jag sätta igång med pluggandet. Därefter ska jag gå till affären och handla lite. Det blir lax med ungsbakade grönsaker till middag/lunch tänkte jag. Blev helt plötsligt sjukt sugen på lax :) mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0