Det var den hösten det

Önskar jag kunde gå och lägga mig i sängen och vakna typ nästa vår eller nåt. Har precis fått min "dödsdom" av en blåklädd bensnickare som leker Gud med sina oidentifierbara databilder som tydligen företställer mitt knä.

Jag är lika beroende av träning som en alkoholist är av sin spritflaska. Kort och koncist. Bara för att ge er lite perspektiv på den psykiska smärta som för tillfället dominerar min kropp. Sex månader säger han. SEX JÄVLA MÅNADER!!!!!

Jag grät på en bänk utanför SÖS i en kvart ända tills mascaran var borta och tårarna slut.


Kommentarer
Postat av: Maria

Japp jag har väl haft blogg ett tag, mer eller mindre min syrra som tvingade mig. :P Jo, är lite förkyld just för tillfället, men annars är det bra! Läste om ditt ben/fot.. Låter INTE kul! :/ Just nu är jag arbetslös/sökande, jobbade på Björkås förskola från januari-juni, fick jobb där direkt efter att jag tog min grundskollärarexamen. :) Sen har det varit sommarjobb på ett äldreboende. Men nu är det inget för tillfället.. :/ Själv då, plugg? Kram

2009-09-03 @ 15:55:14
URL: http://ladyluckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0