Effektivitet, skön vinst och ÄCKEL!

I dag har vi genomfört två intervjuer jag och Fredrik. Den ena med kuratorn på St Eriks gymnasium och den andra med socialutskottets ordförande Kenneth Johansson. Känns bra med ännu en effektiv dag :) I morgon blir det återfärd till St Eriks för elevdebatt med fyra gymasieungdomar. Ska bli intressant. I morgon tänkte jag även försöka ta mig iväg till akron (även om jag kanske inte kommer kunna träna så särskilt mycket. Kan ju om inte annat umgås).

I kväll åkte jag till Hökarängen för att heja på Keffarna när dom tog revansch på mardrömslaget som pajade mitt knä. Det gjorde dom med besked! Vinst med 2-1. Det kändes så jäkla bra! Haha! Det var ett riktigt jävla fult, ruffigt och otrevligt lag så det var en skön vinst även om jag inte var med och bidrog till den...

Så har då en vecka gått sedan operationen = dags att ta av bandaget...



... fast vid närmare eftertanke så får det nog sitta kvar! BLÄÄÄÄ! Det där kommer jag aldrig våga röra vid!

Kommentarer
Postat av: Anette

Aj! Ser inge vidare ut!



Men det gick bra för mig iallafall! Ont gör det, men jag var mer rädd än vad jag behövde vara :)

2009-09-17 @ 15:09:58
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0