Glad

Jag mår bra idag. Bara sådär helt utan anledning. Rätt konstigt egentligen eftersom jag inte har det minsta lilla att vara glad över. Imorgon ska dom in och rota i mitt knä och jag kommer bli groggig och sängliggande. Dessutom missar jag förmodligen Andys kräftskiva i på lördag (om operationen inte går bättre än väntat dvs). Det är en ganska bra anledning att må dåligt tycker jag.

Jag kan böja mitt knä. Mer än 90 grader. Wohoo! När mamma gjorde illa sitt knä (hon spelade också fotboll i min ålder men gjorde illa sig mycket myket värre) så kunde hon inte böja det när det läkt ihop så läkarna var tvungna att bryta upp det igen. Det är jag glad om jag slipper. Väldigt glad.

Nu sitter jag här och försöker få tag i psykiatriker och människor till vårt examensarbete. Det går rätt dåligt. Inget svar eller telefonsvarare. Suck. Men det blir nog bra i slutändan tror jag.

Nu ska jag borsta tänderna och kila iväg till apoteket och köpa en speciell bakteriedödande tvål som jag måste tvätta mig med ikväll och imorgon bitti. Undra hur håret mår av den? Det måste ju vara typ schampo också eller? Shit, vilka problem man har ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0