I min alldeles egna lilla pluggbubbla

För tillfället kan jag framstå som en aning frånvarande. Jag ber om ursäkt för det och skyller på min lilla pluggbubbla som sakta men säkert har omslutit mig. Inte ens på kvällarna när jag kommit hem från skolan spricker den utan examensarbetet finns ständigt i mina tankar.

Vi har kommit en bra bit på väg, jag och Fredrik, och jag häpnas över hur duktiga vi faktiskt är. Rätt bäst helt enkelt :)

I dag var jag så slut i huvudet att jag inte ens orkade åka på gympan. Inte för att det är nå vidare roligt när jag inte kan göra så mycket annat än mina sjukgymnastövningar men ändå... I stället blir det idol och en bra film.

Till helgen finns planer på ett besök i Ludvika men jag har ännu inte bestämt mig riktigt. Beror lite på vad som dyker upp här i storstan. Dock känner jag inte för att festa. Inte på en fläck. Fick månadens beskärda dos förra helgen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0