Jag hatar fotboll!

Jag hatar fotboll! Jag hatar hatar hatar den jävla jävla sporten! Min karriär är förstörd innan den ens hunnit börja!

Fick tid hos en sjukgymnast imorgon. En sjukgymnast som fick ner mig på jorden igen genom att berätta hur allvarligt det är med korsbandsskador och jag förmodligen är tvungen att gå på sjukgymnastik fram till operationen i januari och flera månader efteråt.

Min praktik då!!!! Hur populärt kommer det vara att praktikanten smiter iväg (minst) en gång i veckan för att gå på sjukgymnastik? Det får man inga fortsatta vikariat genom, det kan jag ju förmodligen glömma. Det kom ju jävligt lägligt det här måste jag säga!

FAAAAAAAAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0