Odell måste vara galen på riktigt!

Min goda vän Anna-Karin brukar ofta klaga på att hon spärrar upp ögonen på kort, något som jag faktiskt inte uppmärksammar särskilt ofta. Hur som helst så ligger hon i lä insåg jag när jag i morse blev utstirrad av konstfackseleven Anna Odell som blängde på mig från SVD:s förstasida.

Eftersom mediernas lilla älskilng Odell befunnit sig i blåsvädret ett bra tag nu så har jag sett en hel del foton på henne. Första gången tyckte jag synd om henne. "Shit vilken misslyckad bild" var min tanke. Andra gången likaså. Nu har jag dock insett att Odell måsta vara galen på riktigt! Ingen normal människa har sådana där ögon! Kanske skulle de behållt henne på St Göran?


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, ja du har nog rätt! :) Allt bra med dig då? Kram maria

2009-09-01 @ 13:54:36
URL: http://ladyluckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0