Ren!

Nu är jag ren. Och då menar jag ren i den bemärkelsen så ren man kan bli. Jag har tvättat både kropp och hår med kutanlösning för desinfektion. Dock känner jag mig ganska så äcklig. Och rädd. Läste nämligen att lösningen är giftig för nervsystemet och eftersom jag sedan... typ alltid lider av hypokondri så inbillar jag mig förstås att jag kommer att dö av förgiftning under natten.

Nåväl, jag har plockat fram en ren pyjamas (dör jag inte av förgiftning i natt så dör jag av värmeslag) men några rena lakan blir det inte frågan om. Så jäkla noga kan det väl ändå inte vara?

Frågan är dock om jag kan linda på samma gamla bandage som jag gått med runt knät i en vecka nu? Det är förmodligen fullt med bakterier. Alternativet är att sova utan men då finns alltid risken att jag råkar böja till knät i sömnen och förvärra allting. Pest eller kolera? Hjälp mig någon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0