Söndag

Det blev en hemmakväll igår, trots att jag sett fram emot Andys kräftskiva. Det regnade och jag var allmänt seg och kände även att det kunde vara bra att vara hemma och vila benet så att jag inte ställer till med något mer dumt...

Det bästa med att inte festa en lördag är att man mår så bra på söndagen :) Sov till 11.30. Startade därefter dagen med en långpromenad UTAN KRYCKOR! Känns bra att jag faktiskt kunde promenera omkring i en hel timme utan att falla ihop :)

Nu har jag precis druckit upp mitt kaffe så nu börjar projekt "leta cykelnyckel". Har lyckats tappa bort den på mina 24 små kvadrat. Tydligen är det bra träning för knät att cykla så jag tänkte att jag skulle pröva det...

Annars har jag inget planerat i dag vilket är skönt. Nästa vecka ska jag dock göra ett försök att pussla ihop mitt sociala liv igen. Tänker börja med att träffa Anna imorgon. Ska bli kul! Var länge sedan vi sågs nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0