"Leksing tills jag dör!"

I dag var en lugn och skön dag på jobbet. Därför passade jag på att sluta "redan" kl 17 och åka till Södertälje för att avnjuta lite kvalseriehockey hos David. Så mycket njutning vet jag väl inte om det blev utan matchen var en riktig nagelbitare som slutade med 3-2 till Leksand i förlängning. Heja heja! Elitseriedrömmen lever fortfarande :)

Mitt knä fortsättar att krångla. Menisken värker och jag är lite smått halt. Hoppas hoppas att det går över. Jag ska ge det några dagars vila, dvs inte anstränga mig i onödan.

Nu ska jag sova. Ännu en jobbdag i morgon :) På kvällen har jag en "dejt" med Zandra. Var ett tag sedan nu så det ska bli galet kul! :)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0