Måndag

För tillfället sitter jag här och stör mig på att Make up store inte har någon webshop. Får  bli en sväng till Åhléns i morgon då.

I går gick jag och la mig 19.30 (!) men ändå är jag sjukt trött i dag. Måste vara måndagssyndrom även om jag ser fram emot att åka till jobbet.

Något jag ser fram emot desto mer är den kommande veckan som kommer att bli helgrym! På torsdag ska vi ut med jobbet vilket ska bli jättekul. Spännande att få ett ansikte på alla som man sitter och chattar med hela dagarna. På fredag är det företagsdag med massa möten och därefter bär det av ut i skärgården hem till Johan! Ska bli SÅ skoj att se hans hus som han har byggt på i evigheter... Hoppas på fint väder :)

Nej, nu ska jag fixa matlåda, klä på mig och springa till bussen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0